Tuesday, March 24, 2015

7,5 grade Celsius sau cand se da Startul la Spinning pt Avat pe Dunare

Cand se prinde avat pe Dunare primavara - martie
Azi Dunarea a avut tot 7,5 grade, iar cota a scazut putin (la 484cm - doar 10cm diferenta). De dimineata am iesit cam tarziu pe apa (cam pe la 7), insa suficient sa vad ca doi avati mari au sarit in larg, cam la vreo 100m si ceva. Cine stie ce o fi fiert Dunarea de avati pe la vreo 6... N-am luat nimic.

Am iesit si seara, vreo ora. Batea un vant de incretea valurile Dunarii incat mi-am dat seama ca n-o sa prind ceva. Am iesit sa fac ceva miscare, macar...

Culmea, dupa cateva lanseuri fara succes cu un pestisor de guma cu nuante de ceva rosu (3 lei in piata - insa avatul, stiuca si salaul il savureaza - nu stiu de ce, probabil din cauza ca are bataia cozii f marunta), am pus un Kastmaster (oscilanta la vreo 20g) si... de la primul lanseu hop si avatul.

Maine dimineata, f devreme, sper sa incerc alt loc, cu niste curenti si mai puternici, de unde am aflat ca un bastinas localnic a facut genocid printre avatii mari (ce-i drept, in toamna, nu primavara).

Concluzia: se pare ca putem iesi la spinning la avat abia cand apa atinge 7,5 grade Celsius, cam in ultima saptamana a lui martie si-l cautam in marginea curentilor (de apa) puternici.

No comments:

Post a Comment