Wednesday, March 25, 2015

Salmo Thrill RBL de 7cm - Review = cel mai bun vobler pt avat (pe Dunare)


Azi mi-am primit jucariile pt spinning si pescuit la somn. Am iesit nerabdator pe Dunare in vechiul curent de apa sa incerc noile naluci. Desi a fost un vant groaznic, dintre toate voblerele, doar Salmo Thrill-ul de 7 cm a prins un avat aproape de kg.

Modelul RBL de la Salmo Thrill imita perfect obletele (hrana de baza a avatului). Sunt dezamagit pt ca este foarte greoi, cred ca e facut dintr-un plastic tare imbracat intr-un fel de sticla, ceea ce-l face sa coboare pe fundul apei foarte repede - adica poti sa-l pierzi f repede agatat in stanci, radacini sau crengi. L-am testat foarte precaut la inceput sa vad cum se misca in apa, fara a fi impresionat, mai ales ca pretul sau este de 27 de lei.

In fine, m-am decis sa arunc cu el in larg si sa recuperez rapid cu varful lansetei ridicat. La al doilea lanseu cu Thrill-ul am luat un avat. Toate celelalte naluci n-au reusit sa le capteze interesul, insa Thrill-ul de 7cm si-a dovedit eficienta mult laudata deja.

De notat ca recuperat la viteza mare voblerul vibreaza marunt, iar uneori poate plonja scurt precum obletii ce simt apropierea unui peste rapitor (probabil ca devine foarte convingator in situatiile in care avatii urmaresc prudenti voblerul; de multe ori muream de ciuda cand vedeam avatii urmarind oscilantele Kastmaster pana langa mal - se pare ca voblerul asta rezolva problema, sau cel putin asta e parerea mea despre Salmo Thrill RBL de 7cm).

Am incercat si varianta de 9cm de la Salmo Thrill, dar fara succes. Nu se comporta in apa precum cel de 7cm. La fel, in aer nu are stabilitatea celui de 7cm cand este lansat pe distante mari, mai ales daca ai un pic de vant din lateral. Plus ca din 10 lansari, cam de 5-6 ori il recupereti cu firul agatat aiurea de ancore, iar voblerul nu mai evolueaza cum trebuie. Pacat! Speram la lanseuri lungi si precise, dar se pare ca Salmo Thrill-ul de 7cm ramane campionul intre cele doua variante.

La urmatoarea comanda o sa cumpar mai multe modele RBL de 7cm (ca rezerva, pt ca fiecare vobler are o viata - pe care eu o masor in numarul si kilogramele de rapitor prins).

ps: cota 478cm si 7,5 grade Celsius - se zice ca de la 10 grade incepe sa manance avatul bine

No comments:

Post a Comment