Sunday, March 8, 2015

Pescuit la Platica pe Dunare


N-am pescuit niciodata la platica, iar cum anul asta nu am luat nimic la rapitor (am cautat avatul in special - la spinning), am zis sa incerc si eu la stationar, la viermusi, unde de obicei trage platica.

Mi-am luat ieri o cutiuta de viermusi, iar de dimineata pe la vreo 6:30 eram pe malu' Dunarii, cu doua lansete. Fara succes am folosit plumb culisant de 80g pt ca tot mi-l lua curentul. Am folosit buchet de viermusi pe ace cre' ca de 8 si am reusit in doua ore sa gasesc agatate doua platicute aproape cat palma. Nu mi-am dat seama cand au tras (desi varfurile lansetelor sunt foarte sensibile - probabil din cauza plumbului - interesant e ca mai usor nu pot pune pt ca-l ia curentul imediat).

In fine, de notat este ca la 6:30 sarea platica pe Dunare, ceea ce m-a determinat sa incerc putin si la spinning (se pare ca-i inca prea frig pt rapitor).

Cota Dunarii a fost de 452 (f mare adica) iar temperatura de 5,5 grade Celsius.

No comments:

Post a Comment