Thursday, March 5, 2015

Pe Luna Plina nu trage pestele (pe Dunare)?


M-am apucat de spinning anul trecut, pe la sfarsitul lunii iunie. Totusi, in primele 3 luni am observat ca in fiecare luna sunt 3-5, poate chiar 6 zile cand pestele nu musca deloc (rapitor sau pasnic: ma refer in special la salau, avat, stiuca, crap, caras, platica si scobar).

Mai mult, suspiciunea mi-a fost confirmata si de un localnic (ce si-a petrecut o parte din viata pe mare), ba chiar si de observatiile facute asupra rezultatelor complet nule ale pescarilor de zi (eu obisnuiesc sa pescuiesc noaptea pe inserate sau inainte de rasaritul soarelui).

In fine, lunile au trecut si pana s-a terminat 2014 se pare ca luna plina a anulat pofta de mancare a pestilor, pe zi sau noapte.

Totusi, un alt localnic (pescar de noapte obsedat de somn) mi-a spus ca somnul mananca cel mai bine pe luna plina, in special intre orele 23 si 03. Ramane sa ma conving din iunie, ca tot mi-am luat lanseta si mulineta special pt pescuitul somnului, cand va veni luna plina o sa incerc...

No comments:

Post a Comment