Wednesday, March 4, 2015

Spinning dupa Avat la 6 grade Celsius

Spinning dupa Avat la 6 grade Celsius
Azi nu voiam sa ies la incercat aiurea apa, insa cand am vazut pe net ca Dunarea are 6 grade Celsius in zona mea (plus soarele de primavara)... am zis sa incerc, ca poate am noroc ca anu' trecut, sa iau avat la 6 grade, chiar daca apa e in crestere (cota 406).

Desi imi planificasem sa plec dupa ora 16, m-am hotarat s-o tai spre Dunare la 10 (pt ca cei de la ENEL au intrerupt energia electrica sa faca nush ce lucrari - deci nu puteam lucra de acasa fara curent electric). Mi-am luat batul de la Baracuda (Vampire 2,7m), rucsacul cu naluci si am luat-o la pas spre Dunare. Era asa un soare frumos si o adiere abia perceptibila a vantului ca incepuse sa creasca inima in mine ("sigur il prind la adanc" - zic eu...).

Numai ca... planul de acasa nu se potriveste cu cel de la targ: ajuns pe malul Dunarii batea un vant dinstre vest de incretea valurile Dunarii cu vreo 20-30cm. Fuck!!! Era clar ca n-o sa iau avat nici azi.

In fine, arunc de cateva ori in curentul puternic (ca sa nu-mi para rau ca n-am aruncat si acolo), apoi ma mut cu vreo 150m mai spre vest, inspre niste stanci (Canaralele Harsovei, zona "Ferestre" ii spun localnicii) ca sa fiu ajutat de vant sa pot arunca departe spre o zona cu un urias anafor unde vara se prind pe fund salai si avati peste kg (numai pe fund). Apropo, mi-a zis un bastinas localnic ca in acel loc a prins un tigan cineva cativa morunasi acum 3 zile - morunasul nu-i "pui de morun" (cum credeam si eu o data).

Arunc si arunc si arunc, si mai intre ape si mai la suprafata, mai incerc si un Mepps argintat (atasat in prelungirea unui Kastmaster de 42g), apoi o stiuca de guma ce bate frumos din coada si reusesc sa iau doar scoici de pe fundul apei. Aproape la fiecare aruncare si recuperare de pe fundul Dunarii luam cate o scoica, asa de multe ca daca le strangeam cred ca puneam de o gustare (n-am mai mancat scoici de mic - nici nu mai stiu ce gust au - poate caut o reteta culinara pe net).

Urmatoarea iesire: cand o ajunge Dunarea la 7 grade Celsius...

No comments:

Post a Comment